200x200

Єдина Країна! Единая Страна!
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu

                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Психологічний аналіз особистості обдарованих дітей

1. Відчуття невдоволення собою. Обдаровані діти дуже критично ставляться до власних досягнень, часто незадоволені досягнутим. Звідси - відчуття власної неадекватності та низька самооцінка.

2. Нереалістичні цілі. Часто діти ставлять перед собою завищені цілі. Не маючи інколи можливості досягти їх, переживають негативні емоції. Водночас потяг до найважчого і є силою, яка приводить до високих результатів.

3. Надмірна вразливість. Тільки обдаровані діти більш чутливі до сенсорних стимулів, вони мають схильність до критичного ставлення не тільки до себе, а й до оточення. Обдаровані діти дуже вразливі, істотно сприймають різкі слова як прояв неприйняття себе оточуючими.

4. Потреба в увазі. Через свою природну цікавість та потяг до пізнання обдаровані діти часто монополізують увагу вчителів, батьків та інших дорослих. Однолітків це може дуже дратувати.

5. Нетерпимість. Обдаровані діти часом погано ставляться до дітей, що стоять нижче за них в інтелектуальному розвитку; неуважні до школи, до оточуючих, нетерплячі, коли інші щось не розуміють, тощо.