11:36 Інформаційно-аналітична педагогічна рада | |
Загальновідомо, що головними завданнями педагогічної ради є об'єднання зусиль педагогічного колективу, спрямоване на підвищення рівня навчально-виховної роботи, упровадження в практику досягнень педагогічної науки та передового досвіду. Відповідно до річного плану роботи ліцею, з метою активізації діяльності інженерно-педагогічних працівників щодо взаємозв’язку між рівнем майстерності педагога та результативністю навчання учнів, 25 січня 2016 р. відбулось засідання педагогічної ради. Першим питанням порядку денного став моніторинг навчальних досягнень учнів за І семестр 2015 – 2016 н. р. Голови методичних комісій доповіли про результати навчання учнів з предметів загальноосвітньої професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки. Методист ліцею узагальнила моніторингові дослідження педагогічного колективу, представила у діаграмах якість знань, коефіцієнт навченості, рівні навчальних досягнень учнів. Подача статистичних даних саме в такій формі дозволяє миттєво зробити висновки про якість викладання, рівень підготовки учнів з того чи іншого предмету, рейтинг викладача та інше. Використання різних моделей навчання – запорука підвищення якості навчально-виховного процесу, таким було наступне питання педради. Балобанова І.С., викладач спеціальних дисциплін професії «Лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу» виступила з презентацією власного досвіду з поєднання інноваційних та традиційних форм і методів роботи. Свідченням ефективності такої методики є досить висока якість знань учнів групи №45, які опановують професію лаборанта. Використання педагогом наочної ілюстрації виступу у вигляді мультимедійної презентації викликало зацікавлення, сприяло концентрації уваги учасників педради. Про стан гурткової роботи доповідала заступник директора з навчально-виховної роботи Чуйко О.О. Керівники спортивних секцій ліцею Короткий А.А., Петренко С.І., Бугай С.М. звітували про залучення учнів, що мешкають у гуртожитку до активних занять спортом та про результати змагань, в яких брали участь вихованці ліцею. Безпека освітньої установи - це збереження життя й здоров'я вихованців і працівників, а також матеріальних цінностей освітньої установи від можливих надзвичайних ситуацій. Безпека освітньої установи включає всі види безпеки. Директор ліцею Петренко Л.М. висвітлила питання стану безпеки життєдіяльності в навчальному закладі, а інженер з охорони праці прозвітував про відсутність нещасних випадків на виробництві серед учасників навчально-виховного процесу та про зменшення кількості травмувань у побуті за 2015 рік. Ухвала рішень педради стала результатом осмисленого аналізу ситуації в навчальному закладі. Педагоги отримали чітку картину стану навчально-виховного процесу в різних його аспектах та окреслили коло нагальних проблем, які необхідно вирішувати суспільними зусиллями. | |
|
Всього коментарів: 0 | |