200x200

Єдина Країна! Единая Страна!
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Головна » 2019 » Квітень » 5 » Тиждень МК професій Оператор комп’ютерного набору,Офісний службовець (бухгалтерія),Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних; Лаборант
15:21
Тиждень МК професій Оператор комп’ютерного набору,Офісний службовець (бухгалтерія),Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних; Лаборант

25 березня кожна професія зі складу МК презентувала стіннівки, з яких можна було дізнатись цікаві факти про гроші, комп’ютерну техніку, новації у лабораторних дослідженнях якості продуктів харчування.

Цього дня для учнів груп 28, 38, 48, 68  проведено пізнавальний-інтелектуальний  захід  «Дивовижні і незвичайні гроші з усього світу»,  підготовлений  майстром в/н Шніт Ю.П. Присутні послухали історію виникнення грошей, побачили їх різні  види за формою, матеріалом виготовлення, дизайном та багатьма іншими ознаками, після чого майстер  провела  інтерактивні ігри  «Що було з початку?», «Прислів’я та приказки про гроші», «Грошові одиниці», «Карта пам’яток на гривні»  та інші.

26 березня майстри в/н Фурдуй Н.П. та Доніченко З.Г. провели  конкурс професійної майстерності «Кращий бухгалтер 2019». В конкурсі брали участь шість найкращих, найрозумніших, найвідповідальніших та чарівних учениць групи №38 з професії Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних та групи №68 з професії Офісний службовець (бухгалтерія). Конкурс складався з шести турів: «Впізнай документ», «Загадкова скринька», «Сформулюй визначення», «Порахуй гроші», «Піраміда бухгалтерських термінів» та «Анаграма». За результатами виконання всіх етапів журі оголосило трьох  переможниць: Ктоян Вікторію, Надвідну Олену, Кучеряну Ольгу.

28 березня Балобанова І.С.  провела виховний захід, присвячений  Всесвітньому дню води. Під час проведення заходу учні почули цікаву інформацію  про вміст води в різних організмах, значення води у природі та її стан, колообігом води у природі, її використанням в народному господарстві, охорону водних ресурсів.

4 квітня  майстер в/н Кулєш В.Ю. провів майстер-клас для педколективу на тему: «Інформатика та технологізація освітнього процесу», де фахівець своєї справи ознайомив викладачів та майстрів з різними інформаційними технологіями, такими як QR коди, програми ОneNote, та VR-технології,  як метод і засіб навчання.

4 квітня майстер виробничого навчання групи №38 Шніт Ю. П. провела відкритий урок виробничого навчання на тему «Облік розрахунків з постачальниками та підрядниками». Метою заняття було повторити і закріпити теоретичний матеріал з даної теми та виконати навчально-виробничі роботи по заповненню бухгалтерських документів.

З метою підвищення якості професійної майстерності, посилення інтересу до обраної професії під керівництвом майстра в/н Кулєша В.Ю. відбувся конкурс фахової майстерності з професії Оператор комп’ютерного набору. Основними завданнями конкурсу: стимулювання творчого самовдосконалення, виявлення рівня професійної підготовки та майстерності, розвиток творчих здібностей, сприяння максимальній реалізації знань, умінь та професійних навичок. Учасники змагалися між собою у п’яти конкурсах:  «Піктограми», «Жаргонізми», «Друкар», «Дизайнер», «Розрахунки».

 Всі учасники продемонстрували високий рівень знань і вмінь. За результатами конкурсу переможці -  Одокій Тетяна, Булавіна Юлія,  Гавиль Яна.

Викладач предметів професійно-теоретичної підготовки Димова Т.В. на високому методичному рівні провела відкритий урок у групі №68 з предмета «Бухгалтерський облік» на тему: «Виробнича собівартість продукції». Для кращого засвоєння  матеріалу уроку, педагог обрала технологію Веб-квест. Така форма роботи дала змогу учням продемонструвати свої знання з предметів «Бухгалтерський облік», «Інформатика», «Інформаційні технології».

Викладачем спецдисциплін Балобановою І.С. в групі 47  було проведено відкрите лабораторно-практичне заняття у групі №47  з предмету «Основи мікробіології» на тему: «Забарвлення мікроорганізмів за методом Грама». Мета уроку - узагальнення та систематизація знань учнів з вивченої теми. Під час уроку учні мали можливість розвивати самоосвітню, особистісну, соціальну та пізнавальну компетентності та отримали практичні навички.

    

Переглядів: 664 | Додав: Mells_24_08 | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: