200x200

Єдина Країна! Единая Страна!
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Головна » 2017 » Квітень » 13 » Тиждень предметів суспільно-гуманітарної підготовки
11:12
Тиждень предметів суспільно-гуманітарної підготовки

З 03.04.17 по 07.04.17р. в Арбузинському ПАЛ проходив тиждень предметів суспільно-гуманітарної підготовки. Засіданням  методичної комісії було заплановано та затверджено ряд цікавих пізнавально-розвивальних заходів, в яких  активну участь брали як самі педагоги, так  і учні.

Розпочався тиждень виставкою предметних газет, кросвордів, ребусів, над виготовленням яких добре попрацювали учні під керівництвом своїх наставників. Всі бажаючі мали можливість отримати додаткову цікаву інформацію,  перевірити свої знання з будь-якого предмету суспільно-гуманітарного спрямування.

Стартували відкриті уроки та заходи. Надзвичайно багато нового та цікавого дізналися учні на уроці художньої культури на тему «Українське кіномистецтво ХХ ст.», який провела Петренко І.М. в 36 групі. Етап мотивації пройшов дуже активно та результативно. Учні вільно володіли основними поняттями, висловлювали свою думку, брали участь в різних цікавих  видах роботи, запропонованих педагогом.  В ході уроку учні дізналися про перші українські фільми, перших акторів, сценаристів, режисерів та кіностудії. З цікавістю сприймали матеріал про значення творчості О. Довженка для українського кінематографа, про  видатних українських митців кіномистецтва:  І.Миколайчука,  Л.Бикова, Б.Ступки та інших  особистостей, що вивели наш український кінематограф на світовий рівень.

Міжпредметний семінар на тему «Основні тенденції і течії розвитку культури І половини  ХХ ст.» вразив своєю задумкою. Антоненко С.Ю. та

Бойко Т.Є. вирішили провести захід, та показати історію розвитку світової культури і визначити місце української культури серед інших культур світу.

Лаконічно, але дуже яскраво було висвітлено кожне заплановане питання: література,  живопис, музика, кіномистецтво, спорт. Всі присутні захоплено слухали педагогів, виділяючи для себе нові художні напрямки, прізвища, знайомлячись з творчістю видатних українців: Л.Українкою, К.Білокур, М. Приймаченко, М. Леонтовичем. Але найбільший емоційний підйом припав на кінець зустрічі,- всіх абсолютно вразила доля українського спортсмена В.Чукаріна.

До неоціненних коштовностей українського фольклору належать прислів’я та приказки — короткі влучні вислови. Прислів’я та приказки є узагальненою пам’яттю народу, висновками з життєвого досвіду, який дає право формулювати погляди на етику, мораль, історію й політику. У своїй сумі прислів’я та приказки становлять начебто звід правил, якими людина має керуватися у повсякденному житті. Вони рідко тільки констатують якийсь факт, скоріше рекомендують чи застерігають, схвалюють або засуджують, — словом, повчають, бо за ними стоїть авторитет поколінь нашого народу, чия невичерпна талановитість, високе естетичне чуття й гострий розум і тепер продовжують примножувати і збагачувати духовну спадщину, що громадилася віками. Розважитися, але й помірятися силами мали змогу учні під час інтелектуально-розважальної  гри «Прислів'я  та приказки», яку підготувала та провела Кур'янова І.В. Всі присутні поринули в атмосферу народної творчості, згадали багато забутого та почули нове. Від простого до складного – девіз цього заходу. Добираючи синоніми, розгадуючи значення почутих «перлів»,  доповнюючи приказки чи прислів'я, учні демонстрували глибину своїх знань. Переможцем конкурсу став учень 36 групи Клівчуцький В.           

Справжніми знавцями англійської мови виявилися учні 25 групи. Вони вправно виконували всі завдання,  які запропонувала їм Ружанська Л.С., виконували індивідуальні завдання, працювали в парах, в групах. Найскладнішим, здавалося, було завдання – назвати фрукти та овочі відповідно до запропонованих кольорів. Але й з цим завданням учні впоралися. Така вдало підібрана для групи кухарів тема, чітка, методично продумана до дрібничок організація уроку – запорука успіху.

Цікаву інформацію про зарубіжну літературу та представників різних літератур світу запропонували учні 26 групи. Вони підготували на огляд новин  невеличкий інформаційний вісник, з яким ознайомили учнів всіх груп, які в свою чергу дізналися багато невідомого про звички, неординарні вчинки та навіть пустощі своїх улюблених письменників.

Колосальну кількість новинок про різні мови світу ми дізналися, відвідавши інформаційний дайджест «Цікаве про мови», який підготувала та провела Ружанська Л.С. З величезним подивом та захопленням учні  спостерігали за кожним слайдом, сприймаючи кожне слово викладача, а цікавинок  було,  дійсно, так багато. «Виявляється, що українська мова займає третє місце за своєю мелодійністю серед всіх мов світу» – дуже вражені і з такою реплікою на вустах учні покидали аудиторію…

Справжнім святом знань став конкурс «Найрозумніший». Кур'янова І.В. постаралася, щоб звичайний конкурс пройшов весело і оригінально. Запропоновані питання з усіх предметів суспільно-гуманітарного напрямку дали можливість виявити п’ятірку самих підготовлених учнів. Дух конкуренції заполонив головних претендентів на перемогу. ІІІ місце зайняв Клівчуцький В. (гр.36), ІІ – Кривель Д. (гр.26), а самим найрозумнішим виявився Романенко В., учень 26 групи.

    

Сучасні ЗМІ нашу мову принижують, над нею невтомно потішаються, її перекручують, засмічують. І ця принижена, понівечена, забруднена мова звучить в наших вухах постійно і зазвичай досить голосно. І ми повторюємо її в своїх жартах, дотепних фразах, приповідках. Формується своєрідний рекламний фольклор, рекламна ідеологія і міфологія.

А в такій спотвореній мові не може і не хоче жити душа нашого народу. Мову перетворюють на безправну зґвалтовану рабиню чужого строю і чину думок. Саме з метою очищення нашої «солов’їної» була проведена  науково – практична конференція з елементами гестінгзу для педагогічного колективу на тему «Експансія варваризмів у контексті лексико-семантичного значення слів іншомовного походження в сучасній українській мові». Впродовж заходу за чаюванням ми  вели   бесіду про варваризми, яке місце вони займають в нашій мові, працювали з окремими зразками тексту та намагалися замінити варваризми  українськими відповідниками . Як підсумок  до всього сказаного прозвучали слова:

Хай ллється українська мова,

Бо кожне слово в ній чудове…

Чарівну, ніжну, барвінкову

Плекаймо українську мову!

Переглядів: 527 | Додав: kulesh240890 | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: