200x200

Єдина Країна! Единая Страна!
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Menu
Головна » 2017 » Лютий » 8 » Педагогічні читання на тему: «Застосування сучасних гуманістичних технологій для підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників»
10:21
Педагогічні читання на тему: «Застосування сучасних гуманістичних технологій для підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників»

Відповідно до річного плану роботи ліцею та з метою  удосконалення рівня професійної компетентності  педагогічних працівників, в навчальному закладі проведено педагогічні читання на тему  «Застосування сучасних гуманістичних технологій для підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників». Предметом  обговорення були  досягнення та перспективи впровадження інноваційного  навчання в освітній процес ліцею.

Про організацію інноваційної діяльності педагогів ліцею доповідала методист ліцею Кур’янова І.В. «Освітні інновації це процес творення, запровадження та поширення в педагогічній практиці нових ідей, засобів, управлінських технологій, у результаті яких підвищуються показники (рівні) досягнень структурних компонентів освіти, відбувається перехід системи до якісно іншого стану. Слово «інновація» має комплексне значення, оскільки складається з двох форм: власне ідеї та процесу її практичної реалізації.

Презентація доповіді

Навчити мислити критично – означає правильно поставити запитання, направити увагу в правильне русло, вчити робити висновки, знаходити рішення. Для того,  щоб кожен учень міг розвинути свої творчі можливості, необхідно розумне керівництво з боку вчителя. «Навчання критичного мислення на уроках фізики», такою була тема доповіді молодого фахівця ліцею, викладача фізики Радіка А.М.

Презентація доповіді

«Ми захоплюємося нашою наукою, але як запалити молодь цим захопленням? Як заманити у фізику майбутні Фермі? Звичайний у цих випадках метод - здивувати, вразити. Проблема в тому, що людину не можна здивувати, якщо вона не знайома з тією ситуацією, у яку ваш сюрприз вносить вирішальні зміни. Але в кожній сфері для новачка можна знайти захопливий, повчальний бік справи й подати її у формі, що викличе гострий інтерес. Це не кожному дано, але в цьому полягає “секрет мистецтва лектора»…саме такими словами викладач предметів професійно-теоретичної підготовки  Катриченко С.В. розпочав свою доповідь на тему: «Формування мотивації навчальної діяльності учнів на уроках ПТП з професій аграрного профілю».

Презентація доповіді

Ділова гра  є засобом розвитку творчого професійного мислення, у  процесі якої людина набуває здібностей аналізувати специфічні ситуації та вирішувати нові для себе професійні завдання. Саме з діловою грою, як формою активізації навчального процесу при викладанні дисциплін професійно -  теоретичної підготовки присутніх ознайомила викладач теоретичних предметів Димова Т.В.

Презентація доповіді

 Про інтеграцію традиційних та інноваційних технологій у виробничому навчанні на прикладі професії Кухар розповіла старший майстер Ніколаєнко І.М.

Презентація доповіді

«Знання однієї мови дозволяє вам увійти в коридор життя, двох мов – відкриває вам усі двері у  цьому коридорі». Цими словами Франка Сміта розпочала свою доповідь заступник директора з навчально-виробничої роботи та викладач англійської мови Ружанська Л.С., висвітливши реалізацію сучасних тенденцій викладання іноземних мов у ліцеї.

Презентація доповіді

      «Самостійна  робота учнів як засіб активізації пізнавальної діяльності» - тема виступу викладача світової літератури Петренко І.М.  Під самостійною навчальною роботою розуміють будь-яку, організовану вчителем, активну діяльність учнів, спрямовану на виконання визначеної дидактичної мети в спеціально відведений для цього час: пошук знань, їх осмислення, закріплення, формування та розвиток умінь і навичок, узагальнення та систематизацію знань.

 Презентація доповіді

Пріоритетом розвитку освіти є впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що забезпечують подальше удосконалення навчально-виховного процесу, доступність та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві. Про впровадження інформаційних технологій в дипломних проектах випускників, майбутніх продавців, розповіла викладач предметів теоретичної підготовки  Мазуренко Н.А.

Презентація доповіді

 Про використання інтерактивних методів на уроках біології розповіла викладач хімії та біології Балобанова І.С., ознайомивши присутніх колег з веб-квестом, новітньою технологією, яку нещодавно почали застосовувати молоді фахівці навчального закладу. Веб-квест - проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету. Освітній веб-квест - це сайт в Інтернеті, присвячений певній темі і складається з кількох  пов'язаних єдиною сюжетною лінією розділів, насичених посиланнями на інші Інтернет - ресурси.

Для проведення квест - уроку необхідна наявність в аудиторії комп'ютерного обладнання з підключенням Інтернет – послуги або наявність ПК в учнів, що дозволяє в домашніх умовах продовжувати працювати з навчальними матеріалами.

Презентація доповіді

В. Сухомлинський казав: «Одна з найважливіших гуманістичних ідей -  неприпустимість будь-якого насильства над дитиною, визнання педагогом права учня бути суб'єктом виховного процесу, рівноправним, хоч і різнозобов'язаним (порівняно з педагогом) учасником, бути суб'єктом власної активності, носієм волі».  Саме про гуманістичну спрямованість процесу виховання сучасної молоді доповідала заступник директора з виховної роботи Кривіцька Н.М.

Презентація доповіді     

Переглядів: 570 | Додав: agrarnuylicey | Рейтинг: 2.7/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: